Alla inlägg den 9 juni 2018

Av Gun Pålsson - 9 juni 2018 15:48

Idag så la jag ännu en kortläggning och det var från gudinnornas vägledning och såklart fick jag bra feedback igen. 

 

 Du kunde inte ha fått mer rätt kort. Det där är jag rakt igenom.
Du är riktigt duktig på detta, och ja du kommer rekomenderas oh de varmaste 💟💗

 

Så roligt att höra. =) Önskar er alla en fortsatt fin dag  Kram från Marika

 

 


 

 

Av Gun Pålsson - 9 juni 2018 09:47

Igår så la jag en kortläggning på en i våra grupp då jag inte har lagt kort på över 1 år för folk jag inte känner. Och jag fick en sådan bra feedback så det är roligt :D

Här kommer feedbacken:

 

Tack så himla mycket..Det stämmer precis på pricken..
Dur en stjärna snälla du😍😍

 

 

 

Önskar er alla en underbar lördag. 

Kram från Marika 

Ovido - Quiz & Flashcards