Direktlänk till inlägg 12 juni 2018

Mina Kurser

Av Gun Pålsson - 12 juni 2018 12:18





     

Mina Diplom


Solljushealing

Energin i solen är en varm mycket högt vibrerande och kärleksfull energi, som är mycket fördelaktig och användbar i alla typer av behandling.

Solenergi har många goda egenskaper.

De viktigaste är läkning och förnyelse.

Healingenergin från solen gynnar även lycka, glädje, ro och ett inre lugn.

Vissa reumatiska sjukdomar kräver värme och man kan med fördel använda solljusenergierna till det.

I barndomen och ungdomsåren är vi mycket känsliga och kan manifestera många olika blockeringar utan att vi vet om det.

Den svåra upplevelsen påverkar dig nu som vuxen, utan att du vet om det eller ens tänker på det, inte förrän du känner av blockeringen i liknande situationer.

Då är det den gamla händelsen som ger liv åt minnet som du har i ditt undermedvetna.

När man healar till dina upplevda händelser i ditt liv med Solljushealingen så kan du får hjälpa med att lösa upp dessa blockeringar.

Yang är solen-den maskulina energin.

Man kan använda sig av annan healing tillsammans med Solljushealingen o man kan med fördel använda Månljushealing.

Kursen är på 2 veckor och efter godkänd och avslutad kurs erhåller man ett diplom.

Inga förkunskaper krävs.

Både initiering och kursen är på distans.

1 Initiering.

Kursen kostar 350 kr

 

Men om du samtidigt beställer Månljushealingen så kostar båda kurserna endast  kr 500 <3

 

 


Månljushealing ( Lunar Light Healing)


Månen har ett stort inflytande på vår fysiska kropp.

Fysiologiskt sett så påverkar månen matsmältningen, körtlarnas utsöndring och lymfystemet.

Den påverkar magen, kvinnors bröst och äggstockar och

den del av nervsystemet som är knuten till känslor sinnestillstånd, till begär, drifter och lidelser.

Energin från månen är en högt vibrerande och kärleksfull energi, den liknar energin från solen, välgörande och hälsosam att använda sig av i healingsessioner.

Månljushealingen har många utmärkta användningsområden.

Den är mest användbar till emotionell healing.

Månljushealingen hjälper till med alla feminina aspekter 

på livet.

Den stödjer, grundar, lugnar och är balanserande. 

Den renar och skyddar från negativa energier.

Månljushealingen är utmärkt att använda till undermedvetna problem, och på orsaker och problem som är relaterade till det.

Man kan med fördel använda sig av annan healing tillsammans med Månljushealingen o kombinera gärna med Solljushealingen.

Yin är månen-den feminina energin.

Kursen är på 2 veckor och efter godkänd och avslutad kurs erhåller man ett diplom.

Inga förkunskaper krävs.

1 Initiering

Både initiering och kursen är på distans.

Kostnad: 350 kr

Om du samtidigt beställer Solljushealingen så betalar du endast 500 kr för båda kurserna.  <3

 

 

 

Grundkurs i Tarotkort Distans

 

Innehåll

- Tarotkortens Historia

- Vad är Tarot

- Hur fungerar Tarot

- Stora  Arkanan

- Lilla Arkanan

- Hur börjar man?

- Vad ska jag tänka på innan jag börjar?

- Hur hanterar jag leken?

- Exempel på en bra läggning

- Övningar

 

Pris 400 kr

 

betala med Swish eller Bank  Uppgifterna får du privat när du är intresserad <3

 





 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gun Pålsson - 13 juni 2018 00:53

Budskap 1 kort   25 kr  Val från alla lekarna     3 kortsläggning   40 kr  Val från alla lekarna     Kortläggning För själsfrände  50 kr Syftet med relationen Hinder i relationen Änglarnas vägledning Troligt resultat, baserat på n...

Av Gun Pålsson - 11 juni 2018 10:31

Fick feedback igen av en och det ser ut såhär:  Tack Marika Franzén! helt rätt kort. va lite förvirrad innan och visste inte om jag skulle ta en ny kurs eller jag skulle söka arbeten som lokalvårdare. Så som jag tolkade korten va att jag skulle for...

Av Gun Pålsson - 9 juni 2018 15:48


Idag så la jag ännu en kortläggning och det var från gudinnornas vägledning och såklart fick jag bra feedback igen.     Du kunde inte ha fått mer rätt kort. Det där är jag rakt igenom.Du är riktigt duktig på detta, och ja du kommer rekomenderas o...

Av Gun Pålsson - 9 juni 2018 09:47


Igår så la jag en kortläggning på en i våra grupp då jag inte har lagt kort på över 1 år för folk jag inte känner. Och jag fick en sådan bra feedback så det är roligt :D Här kommer feedbacken:   Tack så himla mycket..Det stämmer precis på prick...

Av Gun Pålsson - 8 juni 2018 10:41


Just nu har jag bara en pendel. Hittar tyvärr inte min första pendel som jag hade.       ...

Skapa flashcards